Warsztaty Marketingowe

Budujemy dział marketingu

Ten e-book nie jest dla Ciebie, jeżeli…

  • uważasz, że marketing jest kołem zamachowym w Twojej firmie,
  • wierzysz że jej dynamiczny rozwój, to zasługa w głównej mierze marketingu,
  • na pytanie o klucz do sukcesu w biznesie odpowiadasz „marketing i jeszcze raz marketing”.

A jeśli którekolwiek z tych zdań nie jest prawdą, to...

Jest dla Ciebie, jeśli...

dyrektor

Zarządzasz
firmą...

w której są osoby odpowiedzialne za marketing, ale nie masz pewności czy współpraca z nimi działa tak jak powinna.

Pracujesz
w marketingu...

i czasem masz wrażenie, że większość Twojej energii marnujesz na kruszenie betonu wewnątrz organizacji.

przedsiębiorca

Jesteś
przedsiębiorcą...

i w Twojej firmie osób od marketingu wcześniej nawet nie było, ale zastanawiasz się czy to nie ostatni gwizdek, by to zmienić.

Kup go (i przeczytaj), a dowiesz się...

social_media_czwartki

Skąd wiem jak zbudować dział marketingu?

Pracując w marketingu zrobiłem wiele bardzo fajnych rzeczy. Odniosłem wiele sukcesów… i całą masę porażek. Jakiś czas temu doszedłem do wniosku, że widziałem już chyba wszystkie kombinacje źle zorganizowanego zarządzania marketingiem. Od tego czasu jeszcze parę razy przekonałem się, że może być gorzej.

Współpracowałem m.in. z:

Dzielę się wiedzą na największych konferencjach...

i_love_commerce

i w branżowej prasie...

To ja

Przez lata mojej pracy wsparłem rozwój wielu firm. Zarówno B2B jak i B2C. W branżach takich jak retail, retailtech, e-commerce, edukacja, farmacja, gastronomia, sport, zoologia.

Dzieliłem się wiedzą ze scen największych branżowych konferencji, a także w czołowych branżowych magazynach.

Nazywam się Antoni Szczepaniak i chętnie pomogę również Tobie.

 

A gdy już masz skuteczny dział marketingu...

Mogę wesprzeć go w bieżących działaniach. Na przykład w kwestii badań marketingowych lub w tworzeniu strategii marketingowej. Umów się na konsultację. W jej trakcie omówimy Twoją sytuację, potrzeby i wspólnie zastanowimy się co możemy zrobić, by Twój dział marketingu realizował cele jeszcze skuteczniej.

Chcesz usprawnić marketing w Twojej firmie?

Chętnie wspomogę Cię w budowaniu strategii lub działu marketingu. Oferuję również wsparcie kreatywne, jeśli cierpisz na przewlekły lub chwilowy brak nowych pomysłów.

Zacznijmy od konsultacji: